Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen

Bestellen

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem weigeren aan de deur of retourneren via het retourformulier. Is je bestelling nog in verwerking? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Betalen

Online betaal je veilig en snel met iDeal, Bancontact, Klarna (achteraf betalen), PayPal, CreditCard, Apple Pay, Google Pay, of Overschrijving.
De factuur wordt automatisch per email verzonden. Heb je deze niet ontvangen, of is deze kwijtgeraakt? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Controleer of er wel geld is afgeschreven van je rekening. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet. Je betaalt dus nooit dubbel.
Achteraf betalen is bij ons mogelijk via onze partner Klarna.

Bezorgen

We doen er alles aan om 'vandaag besteld, morgen in huis' waar te maken. Je ontvangt een email met de Track & Trace zodra we je pakketje verstuurd hebben. Daarin vind je de actuele status en bezorgtijd.
Bestellingen boven €20,- worden gratis thuisbezorgd. Is je bestelling minder dan €20,-? Dan is dit natuurlijk geen probleem. Je betaalt nu alleen €2,95 bezorgkosten.
Zodra je bestelling bij ons binnen is ontvang jij een bevestigingsmail. Wij gaan direct aan de slag met het verwerken van de bestelling. Zodra de bestelling door ons verwerkt is ontvang je een verzendbevestiging met de track & trace code. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Controleer eerst de track & trace die je hebt ontvangen. De bezorger kan namelijk nog onderweg zijn. Controleer je brievenbus en je email. De bezorgdienst kan namelijk een bericht hebben achter gelaten dat je bestelling bij de buren of een afhaalpunt is bezorgd.
Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Er is een grote kans dat je je pakketje alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Neem dan binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Garantie

Je krijgt op de meeste producten minimaal 1 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik het eerste jaar niet stuk mogen gaan.
Dit doe je snel en gemakkelijk door contact op te nemen met onze klantenservice.
Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie meestal gratis. Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie.

Retourneren

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Dit doe je gemakkelijk en snel via onze klantenservice. Vermeld hierbij je bestelnummer en de reden van retour. De klantenservice voorziet je hierna van verdere instructies
1. Meld je retour aan via de klantenservice. Je ontvangt via de klantenservice het retourformulier.
2. Pak de retour zo goed en stevig mogelijk in. Gebruik het liefst de originele verpakking, zo is er namelijk de minste kans op beschadigingen tijdens transport. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
3. Voeg het retourformulier toe aan de retour.
4. Stuur het pakketje terug via een PostNL punt bij jou in de buurt.
5. Binnen 5 werkdagen na ontvangst wordt je retour door ons verwerkt.